Social media marketing & PR
Mountaindijken werd in 2015 geïntroduceerd in Nederland tijdens het Bike Festival Flevoland. Het doel: met de mountainbike op én over de hoogste dijken! In Flevoland is in de zomer van 2015 het concept gelanceerd en begonnen met de aanleg van een testparcours over de dijk. De jaren daarna is de mountaindijk-route verder uitgebouwd en aangesloten op het bestaande netwerk aan mountainbike routes in Flevoland. Voor de organisatie van het Bike Festival werkte Micaela in 2015 aan de social media strategie en PR van het festival. In 2016 zette de organisatie haar kennis nogmaals in.
Social media marketing & PR
In 2015 ‘mountaindijken’ was introduced in the Netherlands during the Bike Festival Flevoland. The main goal: ride on and over the highest dikes on a mountainbike! In the summer of 2015, the concept was launched in Flevoland and the test route on the dike was build. The route is expanded in 2016 and 2017 and connected to the already excisting mountainbike routes in the area. Micaela worked on the social media strategie and PR of the Bike Festival in 2015. One year later, the organisation appeals to her again for her knowhow and support.
Bike Festival Flevoland
Website: www.bikefestival-flevoland.nl